söndag 28 december 2014

Darra

Det känns lite som att vara tillbaka i gymnasiet. Festerna i det här huset fungerade på samma sätt då som nu.

Vaknade alldeles förvirrad klockan sex på eftermiddagen. Gästerna hade åkt hem och huset var alldeles upp och ner. Idag har jag bara legat i sängen och sett på American Horror Story. Både hunden och katterna ligger med mig i sängen. I morgon är en ny dag och en ny fest.

Jag är för gammal för detta. Fast roligt hade jag. Vi vakade tills det blev ljust ute. Talade om sånt som är tungt. Var tillsammans ensamma. Badade bubbelbadkar. Drack glögg, åt skinka och senap (pappas senap uppskattades), lyssnade på musik... Blev väldigt berusade. Skrev fylleblogg...

Som sagt, som att vara tillbaka i gymnasiet. Inte kommer vi någonsin att växa upp. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar