söndag 28 december 2014

Hårdare, snabbare, mera

Denna text hittade jag. Ett utkast från februari ungefär. Intressant.
Slå till mig. Ge mig mera. Beröva mig min värdighet, ge mig en del av det fasansfulla, skimrande, elektriska som ligger över dina läppar.
Ge mig allt du har, strö det över mig. Låt mig sjunka in i dig, in i din värme och in i min
egen
äckliga
utopiska
i c k e v e r k l i g h e t.
Den jag hittade på, den jag vill att du ska leda in mig i. Ta min hand. Snälla ta min hand och dra. Det är du som får mina knän att skaka såhär våldsamt. Det är du som gör mig starkare än vad min kropp våga bära. Jag är ett knippe partiklar som andas kring varandra. Dansar. Dras in i dina näsborrar, ner i dina lungor och ut igen.
Din mun smakar bränt. För du brinner. Jag brinner, vi brinner. Ta mig fucking bort härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar