tisdag 13 januari 2015

AV-Teatern och Städning



Repetitionerna i full gång. Roligt är det.

Annars är det ett skolarbete om kvinnor i mediabranschen och ett manus som jag kört totalt fast på som gäller.
Idag har jag tagit det lugnt. Lite för lugnt. Halva dagen bara for förbi så där obehagligt som dagar ibland beter sig. Märker direkt när det är dags att städa, det påverkar mig väldigt mycket utan att jag riktigt förstår varför. Jag som brukar vara så bra på att förstå just sånt.
Jag får helt enkelt ångest direkt när det blir lite små-stökigt och sedan förmår jag inte riktigt städa. Nu talar vi alltså inte kaos, utan bara lite sådär att det kanske skulle kunna vara en bra idé att plocka upp lite. Det får bli till veckoslutet.

Så. Lite sånt. Men helt okej mår jag väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar