torsdag 8 januari 2015

Popplet

Två dagar skola efter jullovet har gått och jag ser fram emot fler! Vi går en kurs som heter "Innovation och Konceptualisering". Jätte roligt! Vi ska göra ett arbete som kommer att handla om kvinnors roll i media (typ). Föreläsaren presenterade för oss ett program som heter "Popplet". Jag är såld. Det är ett gratis verktyg för att göra mindmaps. Just nu försöker jag kartlägga feminismen i en popplet. Den börjar bli ganska stor... Det är både roligt och väldigt lärorikt för mig med projekt som detta. Jag som alltid blir så ivrig och intresserad, men har svårt att minnas fakta. Målet är att jag ska samla allt på ett ställe, så jag snabbt kan hitta vad jag söker efter då jag behöver veta något. Jag har massor kvar men jag har kommit igång, ni kan ju titta själva!

 Hurra för popplet och feminismen <3

Dessutom gjorde jag en feminism-pepp-playlist! Så att jag ska orka stå för vad jag tycker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar